Podzimní pochod

1. den
Jeli jsme vlakem do Letovic. Pak jsme jeli busem do Olešnice. Šli jsme po poli, v lese a do kopce (po červéné a zelené značce). V lese jsme opekli špekáčky. Pak se šlo do školy. Šlo se spát (ještě předtím jsme si zahráli pár písniček na kytaru). (Michal)
2. den
Ráno byla opičí dráha. Po opičí dráze jsme se nasnídali a vyčistili jsme si zuby. Potom jsme se sbalili a vyrazili jsme do Olešnice. Cestou jsme si zahráli několik her, např. kohoutí zápasy, škatule nebo softball. Z Olešnice jsme jeli autobusem do Vranové a z Vranové do Bohuňova. Z Bohuňova jsme šli 3 km do Vítějevsi, kde byla naše škola. Ve škole jsme si malovali trička a vyráběli kytičky jako brož. Potom byla večeře (+ zákusek banán s čokoládou) a po večeři jsme šli spát. (Iva)
3. den
Ráno jsme šli ven a pršelo. Na oběd jsme byli v lese a měli jsme těstoviny s omáčkou (při vaření oběda jsme zvolili našeho nového předsedu, resp. předsedkyni, kterou bude Anička). Pak jsme zase šli, až jsme došli do školy (již zrušené BiGy v Letovicích). A ještě chvíli pršelo. Vybalili jsme si věci a začalo sněžit. Před večeří jsme se naučili a zahráli si Citadelu. Pak jsme hráli hru na odchyt bláznů (večerní hra se odehrávala v ústavu pro duševně choré). A pak jsme šli spát. (Robin)
4. den
Ráno jsme se sbalili a šli na zámek. Pak jsme se vrátili, uklidili budovu a odešli na prohlídku staré lékárny. Pak se šlo na vlak a jelo do Brna. (Michal)