Ledová Plzeň

Dne 30. 1. 2020 jsme se vydali společně do Plzně. Jeli jsme celkem 4 hodiny a děti si zkrátily čas plněním minim a hraním na kytary. Dorazili jsme poměrně v pozdních hodinách, tak jsme, znaveni jízdou ve vlaku, našli naše útočiště v centru volného času. Děti měly ještě zbytek energie, tak jsme ještě vytáhli kytary a společně jsme hráli a zpívali. Nakonec jsme pomalu zalehli do svých připraveních pelechů, těšící se na další den, jsme usnuli.
V pátek jsme vstali jako vždy, kolem 8. hodiny ranní. Nasnídali jsme se a pomalu se vydali do Akva Tera, kde na nás čekala prohlídka různých  zajímavých živočichů. Poté jsme se vydali na náměstí, kde jsme si prohlédli gotickou katedrálu, a kde jsme dětem dali krátký rozchod. Děti si koupily suvenýry a sladkosti, a pak jsme se přemístili na výstavu Golu, což je středisko sportu věnované Viktorce Plzeň. Tam jsme si vyzkoušeli různé fotbalové aktivit. Když jsme se dostatečně vyblbli, tak jsme se mohli vydat do poslední dnešní zástavky, a to do muzea strašidel, tam jsme si prohlídli překrásné figuríny a exponáty. Až jsem si všechno prošli, tak jsme ohromeni vyrazili zpět do našeho přístřešku, tam jsme si dali večeři, a pak si děti plnily minima a opět hrály na kytaru. Setmělo se a to bylo znamení večera. Děti unavení a ohromení ze dnešního dne,zalehli do spacáků a plně vyčerpáni z celého dne, jsme usnuli.
Třetí den ráno nám to šlo už jako po másle, po snídani netrvalo dlouho a všichni už byli připraveni se sbalenými batůžky u dveří. To proto, že se všichni těšili na dnešní návštěvu Techmanie. V Techmanii vedoucí dovolili dětem chodit po skupinkách jak chtěli, ale nejdřív jsem se šli společně podívat do 3D kina na film o Době Ledové. V expozici Techamii bylo nespočet interaktivních předmětů, naštěstí jsme na to měli celé dopoledne, v průběhu nám vyhládlo tak jsme si objednali pizzu na oběd, kterou jsme si snědli venku. Ti odvážnější z nás si vyzkoušeli si stav přetížení Po vyčerpávajích 4 hodinach jsme přejeli šalinou k místnímu pivovaru, kde jsme si udělali společnou fotku. Potom jsme se rozdělili na 4 skupinky, každý tým dostal v obálce 10 úkolů, na které dostaly děti 2 hodiny, mohly požívat plzeňské MHD a musely se dostat zpátky na ubytování. Některé skupinky došly ve stanovený čas a některé i hodinu po limitu. Důležité je, že skupinky pracovaly samostatně, ale pomohly si, když se ztratily. Na ubytování už čekala večeře, po které jsme si společně zhodnotili den, řekli si co bylo správně a co špatně. A pomalu jsme se přesunuli spát.
Poslední den ráno, jsme se vzbudili trochu dříve, protože bylo potřeba se zabalit, nasnídat a hlavně uklidit. Všichni pěkně s úklidem pomohli a šlo nám to pěkně rychle. Takže jsme na nádraží byli včas. Ve vlaku bylo veselo, protože nám průvodčí řekl, že nemáme lokomotivu a musíme počkat. To nám, ale nedalo a přestoupili jsme na jiný vlak, se kterým jsme měli šanci stihnout vlak z Prahy. Vše nakonec dobře dopadlo, přestupní vlak jsme společně doběhli. Během dlouhé cesty vlakem jsme zpívali a hráli na kytary, povídali si a plnili minima, někteří na chvíli usnuli, ale ne na moc dlouho.