Jarní pochod

1. den (čtvrtek)
Na hlavním nádraží jsme obdrželi zprávu v morseovce o cíli naší cesty. Tak jsme odjeli vlakem do Holešova, kde jsme se ubytovali. Hráli jsme pašeráky, vybišu a pak jsme psali Velikonoční pohádky o ztraceném pokladu Velikonočního zajíčka.
(Kaplan)

2. den (pátek)
Ráno jsme se vzbudili brzy ráno a šli jsme se podívat do Šachovy synagogy, na židovský hřbitov a zámeckou zahradu. Po cestě jsme si nařezali pruty, a jelikož pršelo a bylo mokro, tak jsme šli do školy. Zde jsme udělali výzkumy, upletli mrskačky a (s velkým úspěchem) hráli opět pašeráky, vybíjenou a šplhali jsme (+ jsme si zahráli Jungle speed).
Mirďa
(také jsme společně dělali těsto na kynuté knedlíky, které jsme měli na večeři plněné povidlím)

3. den (sobota)
Ráno jsme se sbalili a šli na Hostýn. Tam jsme navštívili křížovou cestu, baziliku a muzeum. Na oběd byly buřty, které jsme dělali ve sněhu. Poté jsme se šli usušt domů, do Holešova, a už jsme jen čekali na další den.
Jirka
(to čekání jsme vyplnili barvením vajíček, psaním výzkumů a deníků)

4. den (neděle)
Hned ráno jsme se začali balit do sokolovny (ve Valmezu). Na nádraží jsme měli oběd. Potom jsme si na nádraží zahráli pár her a složili jsme si velikonočního zajíčka (origami). Cestou do sokolovny jsme hledali zajíčkův poklad. V sokolovně jsme se ubytovali a zahráli jsme si hru se slepicema na omeletárnu.
Šárka
(dopoledne také proběhla příprava na Setonův závod, který proběhne 20. 4. Oběd jsme uvařili kvůli počasí ve škole (celý den hustě sněžilo) a následně snědli na nádraží v čekárně. Také se k nám na společnou noc přidala ZS Morava)

5. den (pondělí)
Hned po budíčku proběhlo 1. kolo mrskání. Po něm následovala hra s mrskáním. Kluci měli za úkol posbírat všechny barvy oddílů (získali ji vymrskáním nějaké holky z daného oddílu). Po snídani (mazanci s medem) bylo hodnocení vajíček a mrskaček. Pak bylo ještě jedno kolo mrskání. Na oběd jsme měli výbornou vajíčkovou pomazánku. V poledňáku se hrál Bang! a hra s čokoládou (házelo se kostkou a kdo hodil 6, ten si oblíkl čepici a rukavice a jedl tak dlouho, dokud někdo jiný nehodil také 6). Pak už jsme jen uklidili tělocvičnu a přesunuli se na vlak. V Brně byl nástup a KONEC.
Peťa K.

Výsledky naší přípravy na Setonův závod si můžete prohlédnout v souboru PDF mezi článkem a fotkami.

Prosím Vás, rodiče, abyste dohlédli na balení Vašich dětí (aby měly všechno, co je napsané v pokynech), případně se balili s nimi (aby věděly, co mají v batohu, tzn. aby nezjistily poslední den, že něco vlastně mají s sebou). Některé z nich neměly šátek k zelené košili, ač jej již dostaly (je to součást kroje, a tudíž by ho měly nosit). Také neměly některé věci, které byly napsány s sebou, což nám někdy na akcích (obecně) znemožňuje zahrát si nějakou hru, nebo dělat jinou činnost (jmenovitě jsme na akcích používali deníky, minima, šátek na hry a KPZ).