Jarní pochod- článek a fotky

1. Den- pátek

Sraz jsme měli v pátek na Zvonařce v 13:30. Autobusem jsme jeli do Znojma, kde jsme přesedli na autobus do Jaroslavic. Ubytování jsme měli v místní škole. Vybavili jsme si věci a hráli jsme plno her a to až do večeře. Po ní jsme hráli na kytaru a šli spát

2. Den- sobota

Ráno na snídani jsme měli buchty. Po snídani jsme se sbalili a vydali na celodenní výlet. Šli jsme do obce Slup a zpátky. Cestou jsme viděli několik bunkrů, které jsme prozkoumali. Ve Slupi byl vodní mlýn, kde jsme absolvovali prohlídku. Na oběd jsme měli rizoto. Na výletě jsme nasbírali pruty na mrskačky. Večer přijel Drak, Vítek a Kačer. Pletli jsme mrskačky a poté jsme měli degustaci českých a německých výrobků. Pak jsme opět zpívali a šli spát.

3. Den- neděle

Na snídani jsme měli česnekovou pomazánku. Po snídani jsme se sbalili, uklidili a vyrazili na náměstí. Tam jsme se dozvěděli o výzkumu, který jsme měli provést mezi lidmi ve vesnici, téma bylo Velikonoce. Ptali jsme se lidí, jak tráví Velikonoce. Poté jsme jeli do Znojma, tam jsme navštívili podzemí a velikonoční trhy. Pak už jsme se šli ubytovat do skautské základny, kde jsme se potkali s ostatními oddíly. Večerní hra byla super. Byla to náročná hra a po jejím vyhlášení výsledků jsme šli spát.

4. Den- Velikonoční pondělí

Po vymrskání od kluků jsme měli snídani. Po ní jsme se opět sbalili. Pak jsme šli ven a hráli hry s mrskačkami. Nemohla chybět soutěž o nejhezčí vajíčko a mrskačku. Nad základnou se tyčí rotunda a tak jsme se na ní šli podívat, u ní jsme měli i oběd. Po obědě jsme šli zpět, udělali jsme společné foto a vyrazili zpět do Brna.