Reportáž z Podzimního pochodu Stárkov

1. den
Sraz byl ve 12 hodin před poštou na hlavním nádraží. Jeli jsme vlakem do Chocně a od tam do Žďáru nad Metují. Odtud jsme šli do Stárkova, do školy, kde jsme spali. Po večeři jsme hráli hru „Pevnost Boyard“. V této hře jsme byli vězni a vedoucí byli dozorci. Dozorci pro nás měli různé úkoly a vyhrála (a tudíž se osvobodila) skupinka Velblouda a Zdendy (IV. oddíl).

2. den
Vstávali jsme ještě za tmy. Museli jsme se rychle sbalit, nasnídat a odejít. Valili jsme asi 5 km na vlak do České Metuje, ale nestihli jsme ho, a tak jsme místo do Adršpachu šli do Ostaše. V Ostaši jsme si dali oběd a šli jsme na Kočičí hrad. Tam jsme to prolezli a šli jsme do Stárkova. Po večeři jsme se ještě dívali na film „Jak dostat tatínka do polepšovny“ a šli jsme spát.

3. den
Vstávali jsme zase docela brzo. Potom byla snídaně a hurá na autobus. Autobusem jsme jeli do Náchoda. Z Náchoda jsme šli do bunkrů Zelený, Můstek, Jeřáb a Březinka. V Zeleném a Můstku jsme měli prohlídku, v Jeřábu jsme mohli vidět nástěnné malby jednoho vojáka a v Březince (Pěchotní srub N-S 82 Březinka) bylo kompletní vybavení. Z Březinky jsme šli do Náchoda a vlakem odjeli do Žďáru, ze kterého jsme pak už šli do Stárkova. Po večeři jsme hráli hru Riskuj! a šli jsme spát.

4. den
Tentokrát jsme vstávali trochu později. Po snídani jsme zase šli na autobus a odjeli jsme do Adršpachu. Tam jsme se rozdělili na jednotlivé oddíly. Prošli jsme si oba okruhy i s jízdou na loďce. Pak už jsme šli do Stárkova. Cestou jsme si dali oběd a ušli asi 20 km. Ve Stárkově jsme po večeři hráli hru, ve které jsme hledali a zpovídali celebrity (vedoucí oddílů a předsedu ZS). Nakonec jsme je ještě fotili a šli jsme spát.

5. den
V neděli jsme vstávali až v 8 hodin (ale bohužel letního času). Po snídani jsme se sbalili, uklidili školu a šli na vlak. Protože jsme přišli na nádraží o něco dřív, zahráli jsme si pár her a šup na vlak. V Chocni u Pardubic jsme přestoupili a jeli další 2 hodiny do Brna, kde byl závěrečný nástup.