Podziminí pochod

Vyrazili jsme ve čtvrtek večer vlakem do Javorníku. Ubytovali jsme se, navečeřeli a dostali jsme supr nápad zahrát si v tělocvičně opičí dráhu. Po několika kolech a skvělých výsledcích jsme šli ven před školu do tmy. Zkusili jsme si zahrát schovávanou ve tmě. Pro někoho to bylo strašidelné, ale nakonec to byla zábava a šli jsme spát.
Druhý den, jsme vstali brzy, sbalili se na výlet, nasnídali a vyrazili do Strážnice. Ve Strážnici jsme se podívali na židovský hřbitov a synagogu. Potom jsme šli na prohlídku skanzenu s průvodcem, i přes déšť byla prohlídka zajímavá. Protože po prohlídce a nakoupení dárečků nepřestávalo pršet, přesunuli jsme se na zámek, kde jsme se naobědvali a šli na prohlídku zámku. V rámci prohlídky byli i starodávné hudební nástroje a výstava krojů z ČR. Počasí se umoudřilo a my mohli vyrazit na cestu, po cestě jsme udělali několik fotek s barevným listím a šli podél Baťova kanálu do vesnice Petrov, odkud jsme jeli vlakem zpět do Javorníku. Tam jsme šli na chvíli na hřiště, ale kvůli dešti jsme po chvíli šli zase do školy, tam už čekala večeře. Večer jsme si zahráli hru o našich státních svátcích a naučili se, proč vlastně máme volno. Poslední hra byla o vytrvalosti a síle našich stehen. Unavení jsme šli spát.
V sobotu jsme si všechno zabalili, uklidili, a šli na vlak do Zarazic. Do Veselí nad Moravou to bylo 4 km, které jsme ušli s velkými batohy bez naříkání. Po cestě jsme hráli hru na vesmírné bakterie. V zámecké zahradě v malém labyrintu jsme udělali několik soutěží a vyhlášení naší mise. Za odměnu jsme pak šli na oběd do restaurace, kde si skoro každý dal smažený sýr a hranolky. Pak jsme šli do školy, kde už byli ostatní oddíly. Při trávení oběda jsme si zahráli karetní hru Bobří banda. A po večeři byla celozéésková hra. Vyrob si svou hračku, po škole bylo několik stanovišť, kde za splněný úkol získali potřebnou ingredienci na výrobu hračky, až měli vše potřebné, šli do místnosti kde byl stroj na výrobu hraček. Vyhrál tým s největším počtem vyrobených hraček.
Další den ráno jsme se zabalili, nasnídali a kvůli špatnému počasí zůstali ve škole déle. Hráli jsme fackovanou a houpali se na kruzích. Pak jsme uklidili a vyrazili na nádraží za ostatními oddíly. I přes zpoždění jsme v spokojení a v pořádku dorazili do Brna.